hallå!

Where I'm at?
För tillfället i mitt röda rum. Iskall och huttrandes.
Åhh ja jag har varit borta. Har velat skriva, tro mig, men har inte haft tillgång till dator nästan någonting, och de gånger jag haft det har varit flyktiga och korta eller så har jag varit tvungen att prioritera plugg. Kände inte att jag fick tid att förklara läget igår, men hoppas att du fattar.

Du kanske inte visste det, men vi har haft PR-vecka i skolan, vilket har inneburit maaaassa rodd och flytt av utrustning runt omkring på olika skolor där vi spelat. Det har varit roligt, men uttröttande och tidskrävande.
Plus att vad jag skrev om i mitt senaste inlägg gör det lite svårt att finna inspiration - jag känner mig så ointressant när jag är såhär glad. Glad men stressad, liksom. Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till....

Men gårkvällen hos Gabbi!! Så fint, som vanligt. Kände mig dock lite isolerad och handfallen. Vad underligt det var, vad svårt det var att anpassa sig till den ovana situationen med människor jag känner på helt olika sätt. Jag är verkligen inte bra på sådant där!!! Hade du det bra? Har du fina bilder att lägga upp?? Känner att det saknats lite sådant på senaste tiden.

Nu ska jag försöka att bli varm. Dusch är kanske ett bra alternativ? Bad? ELD?
/J-K


ps.
Jag träffade din plastbroder på en av skolorna vi spelade på, på Raketen! En plastbroder jag inte ens visste existerade faktiskt. Johan! Han kom fram då han förstått att vi var från Värmdö Gymnasium och frågade om jag kände Moa Garpendal. ROLIG slump att han valde just mig av alla musikarna. Jag fnissade lite och svarade jaaaaa jag har till och med varit hemma hos henne/er. TUFFT va? hejdå från ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0