GOD JUL MOTHERFUCKER

För 37 minuter sedan tog julafton slut! Jag vet inte om du vet det här om mig men jag är faktiskt en riktig julfirare, det är sant! Kom nyss hem från mina kusiner där det har varit en 2 timmar lång julklappsutdelning, Kalle Anka, julmat, tomte och hela köret. I LOVE IT. Julen är min bästa högtid. 

Men nu är den som sagt slut och jag borde gå och lägga mig eftersom att jag klockan tolv imorgon ska spela familjens nya spel med alla syskon. Sedan ska jag iväg och volontärarbeta klockan tre, det ska bli kult! 

Just nu nätshoppar jag. I LOVE VISA.
Klart slut, over and out, you name it!

En synnerligen god jul önsar jag dig, min välartade vän!
Moa


Lite julglitter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0