TACK

Fina ord, tack! Jag blir så hemskt glad!!
Men kritik.
Vill ha mer kritik!
Början kanske ÄR rörig? Har faktiskt aldrig blivit riktigt nöjd med den, vet bara inte hur jag skulle göra det istället. Jag får se över det.
Vet inte hur jag kom på. Det kom på tåget bara, alltså tåget hem från Ystad.

Hade du det bra resten av helgen, efter fredags?
Har btw precis fulländat mitt första riktigt PROFFSIGA CV, tack vare din "typograf" (hans egna ord) till PV. Han är BÄST!

Och slutligen: Kommer du ihåg?





/Jaanis


ps. Jaa, jag gillar förändringen! Börjar långsamt långsamt känna att det kanske börjar bli dags för - wait for it - OFFENTLIGGÖRING...... Vad säger du? Ska kolla Aladdin med Runis nu, köpte den som vhs för 5 kr på Emmaus! PUSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0