PENPAL

ANGÅENDE LATHET
Förstår precis. Har suttit i soffan i typ fyra timmar och ba ska göra nått snart.. läsa en bok.. laga mat.. Fyra timmar senare har jag inte gjort något alls typ! Om det går att jämföra med ditt lathetssyndrom, det kanske finns olika typer av lathet? Hur som helst så KANSKE jag skulle bli LITE glad om du missar tåget och stannar i Stockholm med mig, men jag skulle inte riktigt kunna glädjas om detta slog in för jag förstår ju att det skulle vara jobbigt för dig. Och till sist i det är stycket, som en liten kuriosa om mig själv, vill jag bara säga att jag är så jävla bra på att packa, och fort går det också.
ANGÅENDE "ENTER"
Jamen, typ, i det här inlägget har jag nu tryckt ENTER efter stycket ovan och det kommer inte synas nu när jag publicerar, tror jag. Kan ju inte direkt se in i framtiden. Så det återstår att se.. TO BE CONTINUED!
ANGÅENDE ENSAMHET
Jag kan absolut känna sådär med, att det är fint att ha lite kvalitetstid med mig själv då jag tänker att jag ska rita och läsa och allt sånt där duvet. Men sedan när jag väl sitter här helt själv i soffan med alla dörrar öppna så kommer min vän latheten och förstör, så sitter jag bara här. Och så förstörs liksom min bild av ensamheten.
ANGÅENDE GÅRDAGEN
Sjukt fin kväll! Verkligen! Lär ju bli fler när både Gabbi och Filip är hemma igen! Och jag har massa bilder från igår som jag kan slänga upp här om du vill se?
PS. EN STÖRD GREJ HÄNDE TIDIGARE IDAG!! JAG FREAKAR UR!
Yours Truly!!


Kommentarer
Postat av: moa

nope, inget enter.. jeez

2010-08-01 @ 22:42:32
URL: http://gegamoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0