Jajaja!

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa vad GLAD jag blev av att du hade svarat mig.
Men vad menar du med att du inte kan göra "enter"?

Jag är för övrigt den lataste jag vet. Åker i morrn till skåne, men har varken packat, städat eller gjort NÅGONTING som jag skulle göra innan jag sätter mig på tåget som avgår kl 10.10 från centralen. Och istället för att göra det nu så tänker jag gå upp klockan sex i morgon och sätta igång DÅ. Låter det bra?!
De flesta tycker nog att det skulle vara bättre att görat nu - än finns det tid, och vem vet hur stor risken är att jag inte lyckas ta mig upp på utsatt tid i morgon. Jag personligen skulle gissa ett den är stor såååå... jag vet inte riktigt vad det är jag håller på med(!) Jag tror att det kan vara mitt straff till mig själv för att jag slackat så förfärligt idag. En tidig morgon måste jag klara av.

Om ensamheten: Jag förstår totalt, men har svårt att leva mig in i det. Jag älskar att vara ensam och behöver verkligen vara det till och från. Känner inte du det behovet? Har jag redan frågat dig detta någon gång?

Mysigt det var i går förresten. Fan att inte Gabbi o Filip var där - SNACKA reunion det hade varit.

Mvh
Minimoa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0