Dear Jaana,

Förlåt hemskt mycket för att jag inte svarade på ditt SMS den där gången och förlåt för att jag är långsam med att skriva tillbaka. Sedan PVn (pojkvännen) kom hem från Skåne har jag inte varit ensam en enda natt, vilket gör det lite svårt att skriva såhär.

Men nu är jag ensam, själv. Har alltid haft lite jobbigt med sådant. Kan berätta för dig om en tanke jag har om det nu! Duvet*, att man säger såhär "Om ett träd faller i skogen och ingen är där för att höra trädet slå i marken, finns ljudet då?" Så tänker jag om ensamhet. Förstår du? Såhär då, om jag är ensam finns jag då? Om ingen är där för att bekräfta mig? *DEEP*
Nä, men typ så. Nu vet du varför det nog sin lilla tid att svara i alla fall. Ska bättra mig, det lovar jag!
*Duvet betyder dun på franska men det är inte vad jag menar nu men det är fint.


Yours Truly
UPPDATE:
Asså good work med layouten men varför kan jag inte göra enter????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0